jak tvoříme weby

Proces tvorby webu u nás začíná návštěvou našeho marketingového konzultanta u Vás ve firmě. Zde zjistíme maximum informací o Vašem podnikání. Domluvíme se na struktuře nového webu a také grafice.  Pečlivě si zapíšeme Vaše požadavky  a očekávání, které od nového webu máte.

Následuje marketingová strategie






Analýza klíčových slov

Jedná se o dokument, obsahující  klíčová slova, které lidé nejčastěji hledají v určitém oboru. Je velmi důležité, aby tato slova byla zakomponována do textů na Všem webu. Čím větší konkurenci v daném oboru máte, tím je analýza časově náročnější. K tvorbě analýzy používáme software Collabim a Marketing Miner. Výsledkem kvalitní analýzy je vetší návštěvnost vašich webů a lepší pozice ve Fulltextovém vyhledávání.

Kvalitní obsah

Obsah webu je král. Vyhledávače jako je Google a Seznam jsou dnes velmi inteligentní. Pokud zadáte do vyhledávače klíčové slovo snaží se maximálně o to, aby dostal uživatel co nejlepší odpověď. Proto pokud Váš web obsahuje kvalitní texty a fotografie dosáhnete lepších výsledků ve fulltextovém hledání.

Uživatelská přívětivost

Pod tímto pojmem si můžete představit web, na kterém se cítíte dobře. Vše je přehledně a správně zařazeno. Rychle se dostanete ke kontaktním údajům, nebo odešlete objednávku. Na první pohled poznáte čím se web zabývá. Na takovém webu se mění návštěvník na zákazníka, což by měl být cíl k úspěchu.

Masaru Emoto






Co je samozřejmostí u našich webů

Reporting návštěvnosti

Každý web, který pro Vás vytvoříme je sledovaný pomocí Google Analytics. Díky tomu Vám budeme zasílat přehledný reporting o návštěvnosti webu.

obrázek seo při tvorbě webu

SEO

Jedná se o postup jak co nejlépe nastavit web, tak abychom dosahovali maximálních možných výsledků ve fulltextovém, tedy přirozeném vyhledávaní ve vyhledávačích jako je Google nebo Seznam. Čím lepší výsledků dosáhneme, tím více návštěvníků navštíví náš web.

Video a fotografie

Náš firemní fotograf Vám nafotí Vaši firmu včetně produktů. Také zajistíme firemní video prezentaci, kterou umístíme na Váš web.

Responzivita

Optimalizace webu pro mobilní telefony tablety a jiné zařízení. Pokud je web responzivní zobrazuje se perfektně na všech těchto zařízeních. Responzivita je jeden s faktorů, které také ovlivňují výsledky ve Fulltextovém vyhledávání.

Zabezpečení

Všechny naše weby běží na HTTPS a jsou chráněny SSL certifikátem. Zabezpečený web působí důvěryhodně a autoritativně. Je to také jeden s prvků, které hodnotí vyhledávače.

UX design

Pokud má Váš web správnou strukturu. Obsahuje výzvy k akci a zákazníci se na něm dobře orientují. Snadno také objednají Váš produkt nebo Vás kontaktují. Při kvalitním UX designu se také sníží míra opuštění webu.

Zaujali jsme Vás. Neváhejte a kontaktujte našeho specialistu.